Música clàssica i talent joven

Programa de becas de la Academia ADDA Sinfónica de Alicante abre un amplio abanico de posibilidades para jóvenes músicos en proceso de formación profesional, ofreciéndoles vivir una experiencia educativo-musical única y decisiva en sus carreras.

• És una activitat formativa vinculada a l'activitat de l'Orquestra. La participació dels músics es regeix pel concepte d'aprenentatge seguint les instruccions dels professors de l'orquestra, els seus directors convidats i el seu director titular.
  • Sota la direcció de Josep Vicent, es tracta d'un projecte adreçat a joves músics amb talent d'entre 16 i 30 anys i s'han ofert 100 beques per a 100 músics.

“"Aconseguir la Beca Fundació Banc Sabadell per participar com a acadèmia amb ADDA Symphony ha estat per a mi una gran experiència personal i artística com a músic professional”

Violeta, beca d'estudiants de la Fundació.