IV Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria

La Fundació Banc Sabadell ha atorgat el IV Premi a les Ciències i Enginyeria, en col·laboració amb el BIST (Institut de Ciència i Tecnologia de Barcelona) per enfortir el reconeixement de joves investigadors residents a Espanya en disciplines com les matemàtiques, la química, la física i l'enginyeria.

• Premi a la trajectòria per fomentar, descubrir i acompanyar el talent.
  • La Dra. Nanda Rea ha estat guardonada per la seva contribució en el camp de l'astrofísica. La seva recerca se centra en l'estudi d'una classe d'estrelles de neutrons amb camps magnètics extremadament intensos: magnetars, un tipus particular de púlsars.

“"És molt important que aquest tipus de premis per al treball de recerca de joves científics siguin coneguts, i en el meu cas, per fer visible el paper de la dona en la ciència per començar a normalitzar-lo entre els més joves"”

Dra. Nanda Rea, IV Premi Fundació Banc Sabadell a les Ciències i l’Enginyeria.