II Premi de Disseny ANFACO – Fundació Banc Sabadell

La Fundació ha atorgat el II Premi ANFACO de Disseny – Fundació Banc Sabadell amb l'objectiu de reconèixer i fomentar el talent creatiu dels joves dissenyadors i donar-los l'oportunitat de mostrar el seu treball.

• Aquest disseny servirà per encobrir la llauna de les conserves utilitzades en la campanya de promoció de conserves de peix i marisc, anomenada "Cata la Lata", durant el proper any. A més del guanyador, s'han seleccionat 9 finalistes que, juntament amb la proposta guardonada, han editat un catàleg digital.
  • Victoria Ochoa ha estat guardonada per la seva proposta d'envasat "CONTINUI-T", per la seva originalitat en el tractament gràfic i la versatilitat de la seva aplicació.

“"Rebre aquest premi m'omple de felicitat, mai esperava tenir l'oportunitat de viure aquesta experiència tan aviat en la meva carrera. Ser seleccionat d'aquesta bona gent és sens dubte un senyal que he triat el camí correcte i he de seguir treballant i formant. Per això agraeixo oportunitats com aquesta on es reconeix i es dóna una plataforma per mostrar el seu talent per al futur"”

Victoria Ochoa, II Premi de Disseny ANFACO – Fundació Banc Sabadell.