XVIII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica

La Fundació Banc Sabadell va atorgar el XVIII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica.

• Premia i reconeix la feina dels investigadors en els camps del coneixement econòmic, empresarial, jurídic i social.
  • La Dra. Irma Clots-Figueras ha estat premiada pel seu treball d'investigació quantitativa sobre aspectes de gènere de l'economia política. El seu treball és un exemple de com les tècniques d'investigació econòmica són de gran utilitat per a l'anàlisi rigorosa de qüestions de gran rellevància i impacte social.

“Rebre aquest premi és un orgull i una satisfacció molt gran. Em dóna molts ànims per seguir amb la investigació ja que és una cosa molt important, potenciar la investigació de joves investigadors en aquest país”

Dra. Irma Clots-Figueras, XVIII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica