XVII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica

La Fundació Banc Sabadell va atorgar el XVII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica.

• Premia i reconeix el treball dels investigadors en els camps del coneixement econòmic, empresarial, jurídic i social.
  • La Dra. Laura Díaz Anadón, ha estat premiada pel seu treball sobre el canvi climàtic, que combina la investigació fonamental amb el desenvolupament de polítiques públiques per guiar el treball de governs i organitzacions internacionals.

“Rebre aquest premi és un gran honor, em va ajudar en un futur però crec que també fomentant i reconeixent la labor d’investigació està enviant una senyal a la societat molt important i pot incentivar a altres joves a que tinguin una trajectòria”

Laura Díaz Anadón, guardonada amb el XVII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica.