XIII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica

La Fundació Banc Sabadell va atorgar el XIII Premi a la Investigació Biomèdica, un dels guardons més importants que es concedeixen a Espanya en el sector de la biomedicina.

• Premi a la trajectòria d’un científic menor de 42 anys, que ha desenvolupar la seva carrera a Espanya i que compta amb una important projecció de futur.
  • El Dr. Daniel López Serrano va ser premiat per la seva innovadora contribució en el camp de la resistència bacteriana als antibiòtics, tema d’immensa rellevància biomèdica i sanitària a nivell mundial.

“Rebre aquest premi és un impuls especial al laboratori, és com un far en el camí, significa que el que estem fent funciona i que anem pel camí correcte”

Daniel López Serrano, guanyador del XIII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica.