Idees disruptives, somnis complits

En total la Fundació Banc Sabadell ha becat a 8 joves que han participat en diferents programes d’innovació d’Imagine, entitat que busca idees disruptives per convertir-se en projectes reals.

• Quatre beques per a Imagine Express 2018, dos d’ells guanyadors de la hackathon organitzada per Imagine i altres dos guanyadors del repte AERTEC Solutions Challenge.
  • Quatre beques per a Imagine Silicon Valley 2018 a joves procedents d’entitats amb les que col·labora la Fundació com EDEM Escuelas Empresarios, Universitat d’Alacant, Universidad de Oviedo i WomenCEO.

“Estar un mes en el centre de la innovació i l’emprenedoria, realitzant un projecte junt a professionals brillants i aprenent la metodologia de treball que allà s’aplica és el somni de tot amant de l’aprenentatge, el progrés i la investigació”

Álvaro Belmonte, dreamer Silicon Valley 2018 procedent de la Universitat d'Alacant.