#Demos2018, segon foro de fundacions i societat civil

La Asociación Española de Fundaciones (AEF) ha organitzat aquesta segona trobada que va reunir a més de 800 persones a la recerca de solucions que millorin el nostre món. A més, van participar més de 80 experts de sectors com el tecnològic, educatiu, científics, esportiu o filantròpic per compartir com superar els reptes actuals i activar a la ciutadania.

• Més de 40 activitats participatives: xerrades, meditació, grups de treball, basket beat, experiències immersives, debats, teatre i música.
  • Punt de trobada per inspirar, compartir i promoure nous enfocaments i projectes que donin resposta a les necessitats actuals de la societat.
  • ‘Yo puedo cambiar el mundo’, la taula que va moderar la directora de la Fundació, va posar en valor el millor de la nostra societat a través del talent, compromís i lideratge de tres joves innovadors: Xavier Verdaguer d'Imagine, Damià Tormo del Fondo Columbus VP, i Álex Gomar, d’HEMAV.