XII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica

La Fundació Banc Sabadell va atorgar el XII Premi a la Investigació Biomèdica, un dels guardons més importants que es concedeixen a Espanya en el sector de la biomedicina.

• Premi a la trajectòria d'un científic menor de 42 anys, que hagi desenvolupat la seva carrera a Espanya i que compti amb una important projecció de futur.
  • El cardiòleg Borja Ibáñez va ser premiat pel seu per la seva innovadora contribució a la lluita contra les malalties cardiovasculars a través de la translació dels coneixements bàsics i tecnològics a la prevenció i tractament d'aquesta patologia.

“Aquest tipus de reconeixements és molt important per transmetre la rellevància de la recerca i de la ciència”

Borja Ibáñez, guanyador del XII Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica