Impulsem la innovació social

40 entitats socials han participat en la primera edició del programa B-Value que impulsem juntament amb la Fundació Ship2B amb l'objectiu de professionalitzar la seva labor i millorar la seva proposta de valor.

• Durant 10 mesos, les organitzacions han rebut formació i mentories de diferents professionals que els han ajudat a repensar els seus projectes i professionalitzar la seva proposta de valor.
  • Millorar la capacitació dels participants en innovació social, finançament i sostenibilitat dels projectes.

“El nostre pas per B-Value ha suposat l'impuls que necessitàvem per desenvolupar el nostre projecte. Les persones que hem conegut, les entitats amb les quals hem compartit aquesta experiència, les aliances que hem creat li ha anat donant forma al projecte i ho ha anat estructurant”

Fátima Dolorea, Fundación Capacis, una de les entitats finalistes de B-Value.