Coneix les 40 entitats de la 7a edició de B-Value, el programa d’innovació social que impulsem amb Fundació Ship2b

Aquest 13 de març ha arrencat la 7a edició de B-Value amb l’anunci de les 40 entitats que participaran a la primera fase programa, i que se sumen a les prop de 250 entitats que ja han passat per edicions prèvies. B-Value és un programa d’innovació social dirigit a líders del tercer sector que treballen en entitats sense ànim de lucre amb base a Espanya per ajudar-los a desenvolupar els projectes des d’una visió estratègica i innovadora, dissenyar nous models de generació d’ingressos que permetin professionalitzar la proposta de valor i que s’allunyin dels esquemes filantròpics tradicionals.

El programa està impulsat per Fundació Ship2B i Fundació Banc Sabadell i coimpulsat per la Fundación Juan Entrecanales de Azcárate. També compta amb Sabadell Seguros, PWC, After, Fundació ONCEFundació Joaquim Molins Figueras com a socis estratègics i la Fundación Hazloposible, Salto con Red, la Asociación Española de Fundaciones, Fundación Lealtad i la Coordinadora Catalana de Fundacions com a entitats col·laboradores.

Al llarg d’aquesta primera fase, les 40 entitats participants rebran formacions en diferents matèries per part de professionals experts, així com tallers i mentories amb 40 voluntaris de Banc Sabadell, que els ajudaran a definir i potenciar la seva proposta de valor. Amb aquests, ja seran més de 250 els mentors del Banc que hauran participat com a voluntaris al programa B-Value.

A la passada edició, destaca l’alta valoració que les entitats participants van donar en aquesta primera fase del programa, puntuant amb un 8,46 el workshop de Design Thinking, amb un 8,88 les mentories de Banc Sabadell i en un 8,46 les dinàmiques de lideratge. A més, un 87% de les entitats participants de la primera fase van veure superades les seves expectatives i un 92% recomanaria el programa.

A finals de maig s’anunciaran les 10 entitats finalistes que passaran a la segona fase del programa on es realitzarà el bootcamp, una setmana intensiva de workshops personalitzats, on treballar i desenvolupar més intensament cada proposta, amb el suport de professionals d’empreses partners i mentors del Banc.

Les 40 entitats seleccionades en aquesta primera fase han estat:

APADIS

Asociación 3DLAN para el fomento de un ecosistema tecnológico y social para la diversidad

Asociación AbonoKm0

Asociación Al Alimón

Asociación de Discapacitados Nuestra Señora de los Ángeles (ADINA)

Asociación de Personas con Discapacidad de la Ribera de Navarra

Asociación Decedario

Asociación Familiares de Alzheimer Valencia

Asociación Mamachama

Asociación Mamás en Acción

Asociación San Xerome Emiliani

Associació ACAPPS

Associació Aliats amb l’Autisme

Ayúdame3D

Camins. Fundació Social Escola Pia

Centro Mater Misericordiae

CESAL Educación y Servicios S.L.

Discape Box

Fundació AEMA

Fundació Comunitària de la Vall de Camprodon

Fundació JOV