Arrenca la 6ª edició de B-Value, l’acceleradora d’entitats del Tercer Sector

B-Value, el programa d’innovació per a entitats del tercer sector cocreat amb la Fundació Ship2B, posa en marxa la seva 6ª convocatòria amb l’objectiu de professionalitzar la proposta de valor i treballar en la sostenibilitat dels projectes de 40 noves entitats socials sense ànim de lucre de tot Espanya.

Fins ara, a B-Value hem treballat amb més de 200 entitats a través de formació i mentories que els ha ajudat a concretar la seva proposta gràcies al suport d’un programa de formació en línia, recursos sobre innovació social, metodologia per al desenvolupament i anàlisi de les seves projectes des de la perspectiva tant de lideratge, com dimpacte social i de sostenibilitat econòmica i workshops amb professionals experts en diferents àrees dexperiència. El programa compta amb el suport estratègic de la Fundación Juan Entrecanales de Azcárate, Fundació PwC i After, i la col·laboració de l’Asociación Española de Fundaciones, la Fundación Hazloposible, la Fundación Lealtad, Salto con Red, la Coordinadora Catalana de Fundacions i Barcelona Activa.

D’aquestes, 53 han estat finalistes en les quatre edicions anteriors, fet que els va donar pas a un acompanyament més personalitzat i la possibilitat d’aconseguir més de 830.000 euros en ajudes econòmiques i premis pro bons oferts per les diferents organitzacions col·laboradores.

Vols formar part de la 6a edició?