Acceleració al talent i ajudes a la recerca artística: no deixis escapar aquestes convocatòries del mes d’octubre

Entenem el suport al talent jove com a motor de canvi i, per aquesta raó, des de la Fundació Banc Sabadell, treballem amb projectes que impulsin la formació i excel·lència acadèmica i s’alineïn amb la nostra visió. Iniciatives que fomentin el talent, estimulin la creativitat, l’emprenedoria i la innovació.

Aquest mes d’octubre, tanca la convocatòria per a dos programes amb els quals col·laborem i que posen el focus en el talent i la recerca artística:

Vuitena beca de recerca artística Fundació Banc Sabadell – Hangar

Convocatòria oberta fins al 20 octubre

Oberta a artistes i investigadors de qualsevol camp i destinada al desenvolupament d’un projecte de recerca artística, tan realitzats sota el format d’una tesi doctoral, com aquells que es desenvolupin fora del marc acadèmic. La beca busca crear un espai de recerca singular en el qual les metodologies de tradició acadèmica conflueixin amb les metodologies pròpies del context artístic. A més, pretén propiciar l’experimentació en el camp de la recerca artística i l’exploració crítica dels seus hàbits, facilitar els recursos necessaris per a la realització de projectes d’aquest àmbit, contribuir a la caracterització de la noció de coneixement artístic i fomentar la seva documentació, publicació i difusió.

9a edició del Programa Celera, acceleradora de talent jove

Convocatòria oberta fins al 23 octubre

Celera és la primera acceleradora de talent d’Espanya centrada en les persones. El programa selecciona els joves amb més talent d’Espanya i els aporta les eines necessàries per ajudar-los a potenciar les seves capacitats personals i professionals. L’objectiu de Celera és posar en valor el talent del nostre país, oferir-los oportunitats a Espanya i generar així referents que contribueixen a millorar la nostra societat. El programa selecciona 10 joves i té una durada de 3 anys, durant els quals es treballen competències socioemocionals i es promociona el capital relacional a través de mentors i formadors.