#YoCreoTalento, la campanya de crowdfunding per donar suport al talent del futur

La Fundació Banc Sabadell junt amb la Fundació Ship2B impulsen la campanya crowdfunding #YoCreoTalento amb l’objectiu de donar suport al talent dels 4 projectes guanyadors del programa B-Challenge, reptes socials que proposen solucions innovadores amb models de negoci autosostenibles.

Per què una campanya de crowdfunding?

Els 4 són projectes, que es troben en fases embrionàries, necessiten demostrar que les seves idees van a funcionar i tenir l’impacte desitjat. Per aquest motiu, el crowdfunding és una bona manera de donar-los una empenta perquè puguin demostrar els seus projectes, no solament amb finançament sinó sobretot amb visibilitat i ajudant-los a crear una comunitat de persones i entitats que recolzen la seva missió.

Pots conèixer més sobre els projectes i les seves campanyes a  YO CREO TALENTO.