Vídeo: 80 joves talents ofereixen 25 concerts en el Fringe Festival de Torroella de Mongrí

Del 27 al 29 de juliol, 80 joves promeses actuaran en més de 25 concerts gratuïts.

El Fringe Festival de Torroella de Mongrí arriba a la seva 3ª edició posicionant-se com la cita de l’estiu per a la projecció de joves talents de la música en Catalunya. Els artistes d’aquesta edició s’han seleccionat a l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC), el Taller de Músics, el Conservatori Superior del Liceu, el Conservatori Nacional Superior de Música i Dansa de París, la Guildhall School of Music and Drama de Londres i la Hochschule für Musik Freiburg en col·laboració amb el Goethe Institut.

El coordinador del festival, Eduard Balaguer, ens explica més detalles sobre el Fringe en aquest vídeo: