Últims dies de convocatòria oberta Premi Biomèdica i Economia

En uns dies finalitza el termini de les convocatòries dels dos premis que impulsem, a la investigació biomèdica i econòmica. Tots dos guardons tenen l’objectiu d’incentivar i reconèixer la trajectòria i el treball dels investigadors espanyols menors de 42 i 40 anys (respectivament). La convocatòria està oberta fins al 30 d’abril.

El premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Biomèdica arriba a la seva 12 edició, consolidant-se com a referent en el sector i reconeixent als científics més destacats i rellevants del panorama nacional i internacional, així com el premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica que arriba a la seva 16 edició reconeixent el treball d’investigadors espanyols, menors de 40 anys, en els camps del coneixement econòmic, empresarial i social que contribueixen a l’anàlisi i formulació d’alternativa que promoguin el benestar social.
Recordem a les dues premiades de l’edició anterior…