Treball en equip per formar a joves en el sector salut

Durant una setmana, diversos joves han participat en la Team Building Week de la tercera edició del màster d·HEALTH Barcelona amb l'objectiu de formar-se en experts en salut. Una iniciativa de Biocat i en la qual col·labora la Fundació Banc Sabadell per incentivar el talent.

XeniaVillalobos - biocat

Dividits en tres equips d’alumnes multidisciplinaris alguns d’ells qualifiquen l’experiència com “uns dies d’introspecció, de comprendre i comparar les diferents formes de pensar que es tenen”, ens explica Xenia Villalobos, alumna del màster, doctora en Biomedicina.

VanesaNogales - biocat

Vanesa Nogales, doctorada en Biomedicina amb una recerca sobre l’epigenètica del càncer, és una altra de les alumnes que destaca la seva l’experiència de treballar en equip ja que, assegura, “durant aquests dies ens han ensenyat que la societat actual és impredictible, per la qual cosa els nous capdavanters han de ser instruïts per saber moure’s en ambients canviants, saber ser pilots en el caos”. Aquesta jove de 27 anys, destaca i valora aquesta experiència com una “ajuda per progressar en el progrés com a innovadors, mantenir-nos units i aconseguir els objectius de desenvolupar un producte que cobreixi necessitats mèdiques actuals i millorar la qualitat de vida dels pacients”. “Gràcies a la team building week hem pogut asseure bases per formar un equip d’aprenentatge per a la resta del programa d·HEALTH Barcelona”.