TheCreativeNet, la primera plataforma online de talent que recomana talent

Els creadors inicialment aporten 10 noms que considerin són una aposta creativa de futur i explicaran el motiu de la seva elecció. La justificació sumarà valor a la xarxa.

Dissenyadors gràfics i industrials, fotògrafs, arquitectes, músics, artistes plàstics, creatius del sector gastronòmic, del cinema, la moda, la dansa, el teatre… tots ells a partir d’ara estaran connectats gràcies a TheCreativeNet.

Més visibilitat al nou talent

L’objectiu d’aquesta nova xarxa és donar visibilitat al talent i als creadors emergents, identificar, projectar i connectar a tots ells per fomentar col·laboracions entre tots els creatius.

TheCreativeNet genera una eina de coneixement i inspiració que es posa a la disposició del públic especialitzat com a periodistes, agents culturals, investigadors, creadors i fins i tot a afeccionats o estudiants.

Paral·lelament a la plataforma, neix també TheCreativeLab, el nou espai on s’organitzen trobades, exposicions, reunions, workshops, master-class, concerts… amb l’objectiu de visibilizar en un espai físic el treball d’aquests creatius.

Equip de TheCreativeNet

La plataforma està formada, principalment, per periodistes i gestors culturals que han anat construint aquesta xarxa amb la convicció que la creativitat juga una part fonamental en sectors que té impacte directe en la societat i l’economia. D’aquí sorgeix la idea es la seva fundadora, la periodista Bibiana Ballbé.

Entre els creadors que formen part de TheCreativeNet, destaquen: Nao Albet & Marcel Borràs, actors; l’estudi d’Arquitectura G; Paula Bonet, il·lustradora; Aina Clotet, actriu; Joan Colomo, músic; Domestic Data Streeamers, desenvolupadors de sistemes interactius i experiències; Miki Esparbé, actor; Folch Studio, agència de disseny; Núria Graham, cantant; la revista Jot Down; Borja Martínez, fundador de l’estudi Lo Siento; MUCHO, estudi de disseny gràfic; Krizia Robustella, dissenyadora de moda; Conrad Roset, il·lustrador; Albert Serra, director i productor de cinema; Alex Trochut, dissenyador gràfic.