Talent jove amb destinació a Washington

La Fundació Banc Sabadell lliura 3 beques per al Banc Interamericà de Desenvolupament.

Tres joves llicenciats cobriran a partir del 5 de febrer un període formatiu de sis mesos a la seu central del Banc Interamericà de Desenvolupament en Washington gràcies a les beques atorgades per la Fundació Banc Sabadell i la Universitat d'Oviedo. Es tracta de la tretzena edició d'aquestes beques destinades a estudiants d'últim curs i recentment titulats que des del seu inici, en 2003, un total de 51 joves han sigut becats.

Cristina Pérez, becada en 2014 en el departament de Relacions Externes, califica la seva experiència com “enriquidora” assegura que és una forma de “guanyar més confiança professional en un àmbit internacional i multicultural, amb la possibilitat de relacionar-te amb persones de diferents parts del món que treballen per una mateixa causa”. Una oportunitat que assegura també li ha suposat un canvi a nivell personal ja que ha après a treballar “sota pressió, gestionar les tasques i els temps, a adaptar-se millor a qualsevol tipus de canvi o situació, a ser més independent”.

Cristina

Pedro Cova, és un altre dels becats en 2014, va realitzar les seves pràctiques en el Departament del Sector Social, divisió de Protecció Social i Salut. De fet, després de la seva estada a Washington ha aconseguit feina a Estats Units. Assegura que “a Espanya no hauria après tot el que ha adquirit gràcies a la Beca BID treballant en el desenvolupament econòmic de països en vies de desenvolupament”. Pedro destaca “el treball en equip i la capacitat de treballar en múltiples tasques alhora”.

IMG_3440

Ulisses Nieto, és el tercer becat de l’any passat, va realitzar les seves pràctiques en el Departament de Finances. Assegura que aquesta beca “m’ha permès veure més enllà i aconseguir les metes que sempre aspirem professional i personalment”. Qualifica l’experiència de “enriquidora, ja que treballar i relacionar-se amb gent de diversos països i cultures, amb punts de vista completament diferents fa veure les coses des d’una manera diferent i àmplia el teu rang de percepció”.

Ulises

“es tracta d’una experiència enriquidora”

• D’esquerra a dreta: Sara Díaz, llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses (becada 2016); David Recuero, llicenciat en Economia (becado 2016); Vicente Gotor, rector de la Universitat d’Oviedo; Pablo Junceda, director de la territorial noroest i subdirector general del Banc SabadellHerrero; y Davinia Rodríguez, llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i en Economia (becada 2016).