Si tens una idea pots participar en el concurs ‘Idees+Innovadores’

Valencialab impulsa un any més el concurs ‘Idees+Innovadores’ amb l’objectiu de promoure la cultura innovadora, fomentar el desenvolupament de nous projectes i sensibilitzar així sobre les oportunitats per innovar en l’entorn actual. Organitzat per Florida Universitària, CEEI Valencia, Confederació Empresarial Valenciana (CEV), AJEV i Fundació Banc Sabadell, amb el concurs es pretén a més generar un banc d’idees i fomentar la creació entre els universitaris recentment titulats o en els últims cursos, persones en situació de desocupació amb perfil universitari o professionals.

L’objectiu principal del concurs és ajudar al desenvolupament de la idea, convertir-la en oportunitat, analitzar la seva viabilitat i desenvolupar el projecte. Per això, es lliuren premis als tres finalistes basats en beques per cursar el Màster en Innovació i Desenvolupament de Projectes de Negoci a Florida Universitària.