‘Rostros do país’, l’exposició per conèixer Galícia a través de 70 retrats

Fins al 18 de setembre de 2016 es pot visitar aquesta mostra que reuneix retrats de persones anònimes i capdavanteres en sectors com la cultura, la ciència, l'empresa.

La Cidade da Cultura acull l’exposició ‘Rostros do país’ en la qual s’ofereix al visitant una radiografia de la Galícia actual a través de 70 retrats. Fotografies de Xurxo Lobato en la qual es mostren rostres d’homes i dones reconeguts al món de la cultura, la ciència, l’esport, els negocis així com persones anònimes que formen part de la identitat gallega. Tots ells amb un denominador comú: orgullosos de ser gallecs.

Noves obres fotogràfiques que recorren el talent col·lectiu d’homes i dones que potencien la societat gallega. Totes les fotografies exposades, es disposaran en un catàleg, acompanyat de textos de l’autor, així com de la creativitat de la mostra i el caràcter sociològic.

• Dolores Álvarez Cancelas, mariscadora en Moaña

• Abel Castro Fraga, treballa tallant arbres a la muntanya