‘RCR Arquitectes’ guanya el premi Pritzker 2017, el guardó arquitectònic més important

L’estudi d’arquitectes ‘RCR Arquitectes’ d’Olot (Girona) ha rebut el premi Pritzker 2017, el guardó més prestigiós d’arquitectura pel seu compromís inflexible amb el lloc on treballen i per a la creació d’espais que estan en relació amb els seus respectius contextos.  I, precisament, la Fundació Banc Sabadell col·labora amb RCR en el ‘Workshop Internacional d’Arquitectura i Paisatge’ que celebra cada estiu, des de fa 9 anys, a Olot amb l’objectiu d’analitzar, compartir projectes i crear nous espais. Unes jornades en les quals any rere any participen, durant quatre setmanes, arquitectes, dissenyadors i estudiants procedents de fins a 25 països diferents.

Així que des de la Fundació volem donar l’enhorabona a tot l’equip que forma RCR Arquitectes per aquest reconeixement.