‘Promovent el talent’ amb la Universitat Jaume I de Castelló

La Universitat Jaume I de Castelló i la Fundació han renovat el conveni de col·laboració per a la promoció del talent entre la comunitat universitària dins del projectes ‘Promovent el talent’ a través del que es duen a terme diferents iniciatives per fomentar i donar suport als joves talents, com por exemple amb olimpíades acadèmiques, premis a les millors qualificacions en les proves d’accés a la universitat (PAU) i premis a les millors pràctiques de l’alumnat que participa en el programa ‘Estudia i investiga’ de l’UJI.

Fruit d’aquest conveni, la Fundació en el que va d’any ha lliurat un total de 32 premis als alumnes finalistes de les olimpíades acadèmiques en cadascuna de les nou modalitats. I durant 2015, va lliurar 13 premis als alumnes amb les millors qualificacions en la convocatòria de les PAU de juny i 13 premis a les millors pràctiques del programa ‘Estudia i investiga’.