Nous talents musicals pugen a l’escenari del Fringe Festival de Torroella de Montgrí

Del 27 al 30 de juliol el Fringe Festival de Torroella de Montgrí ofereix fins a 27 concerts amb la participació de un centenar de joves talents musicals seleccionats dels millors conservatoris i escoles superiors de música d’Europa i Estats Units. En aquesta quarta edició, que compta amb la col·laboració principal de la Fundació Banc Sabadell, es podrà gaudir de diferents estils musicals com a música antiga, clàssica, contemporània, jazz, flamenc, soul, tradicional, d’autor, cubaba, pop i rock.

Els joves participants procedeixen d’institucions tan prestigioses com per exemple: l’Escola Superior de Música Reina Sofia de Madrid; l’Institut Nacional de la Joventut INJUVE; el Taller de Músics de Barcelona; l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC); el Conservatori Superior del Liceu; el Berklee College of Music de València; el Conservatori Nacional Superior de Música i Dansa de París; la Guildhall School of Music and Drama de Londres; la Hochschule für Musik Freiburg d’Alemanya; i la Califòrnia State Univertiy d’Estats Units.

Es tracta d’un festival a l’aire lliure situat en diferents espais com per exemple la plaça de la Vila; la Casa Galibern; el Palau Solterra; la Capella de l’Hospital; o el passeig del Molinet l’Estartit, de cara al mar i amb vista a les Illes Medas.

Drop Collective. Fringe Festival Torroella de Montgrí 2017.

Més sobre la programació

-Dijous 27 de juliol

17.00h Trío Ramales – Palau Solterra

18.00h Wataru Hisasue – Palau Solterra