Nou vídeo! Talent jove al piano…

Varvara Nepomnyashchaya és una pianista russa que empra la seva intel·ligència musical per posar-la al servei de la interpretació fidel de l’obra de cada compositor. Varvara treballa amb determinació, energia i sinceritat perquè cada concert es converteixi en una experiència artística. Hem parlat amb ella perquè ens expliqui les sensacions i sentiments que percep a l’hora de tocar una peça de música de cambra.

El proper 28 d’abril actuarà a la ‘Gala Chaikovski’, concert orquestral dins de la Temporada de la Filarmónica Sociedad de Conciertos que tindrà lloc a l’Auditori Nacional de Madrid amb l’Orquestra Simfònica Chaikovski de Moscú, dirigida per Vladimir Fedosseiev i amb Varvara com a pianista solista.