Nou conveni amb EDEM per becar a quatre alumnes

EDEM Escola d’Empresaris impulsa un programa de beques amb la Fundació Banc Sabadell amb l’objectiu de promocionar, difondre i expandir l’emprenedoria a través dels diferents cursos i programes organitzats per EDEM, així com donar suport el talent dels més joves i acompanyar-los en la seva formació acadèmica.

A través d’aquest nou conveni de col·laboració, la Fundació es compromet a becar a quatre alumnes del Centre Universitari EDEM en el MBA Junior, en el Grau d’ADE per a Emprenedors i en el Grau d’Enginyeria i Gestió Empresarial. Un acord de col·laboració amb el qual la Fundació destaca i dona suport al talent i esforç dels joves estudiants.

A través d’aquest nou conveni de col·laboració, la Fundació concedeix fins a quatre beques a alumnes del Centre Universitari EDEM en el MBA Junior, en el Grau d’ADE per a Emprenedors i en el Grau d’Enginyeria i Gestió Empresarial. Un acord de col·laboració amb el qual la Fundació “destaca i dona suport el talent i l’esforç dels joves estudiants“, assegura Miquel Molins, president de la Fundació.

En aquesta línia, una de les prioritats de EDEM, segons la seva secretària general Hortensia Roig, és precisament “ajudar al fet que tots aquells que vulguin estudiar al Centre Universitari EDEM i demostrin interès i esforç puguin fer-ho a través de finançament o beques com les quals ha assumit avui la Fundació Banc Sabadell“.