Més de 160 joves promeses de la dansa participen en IBStage Barcelona

HFins al 31 d’agost el Programa Internacional de Perfeccionament de dansa IBStage acull a més de 160 joves talent. 15 intensos dies en els quals reconeguts mestres i coreògrafs de ballet clàssica procedents d’escoles internacionals formaran a aquests joves, alguns d’ells becats per la Fundació.

Des de la Fundació hem atorgat diferents beques amb l’objectiu d’oferir una oportunitat a aquells joves amb talent aspirants a ballarins professionals de poder formar-se i perfeccionar el seu talent de la mà d’alguns dels professionals més reconeguts del món del ballet.
Aquesta novena edició de IBStage reuneix més de 160 joves ballarins procedents d’escoles de ballet d’Espanya, Estats Units, Japó, Gran Bretanya o Itàlia, entre d’altres. Tots ells perfeccionaran la seva tècnica amb ajuda de grans professionals com per exemple Larissa Lezhnina del HET National Ballet, Ana María Prina de l’escola del Teatre Alla Scala de Milan, Bella Ratchinskaia de l’Opera de Viena, Samira Saidi directora artística del English National Ballet, Pompea Santoro del Cullberg Ballet, entre uns altres.

IBStage Gales

Tots els alumnes compartiran escenari amb les primeres figures de la dansa en dues gales que tindran lloc el proper 1 i 2 de setembre en el Teatre Grec de Barcelona on interpretaran ‘La Bella Durmiente’ sobre la versió coreogràfica de Marius Petipa.