Més de 150 professionals de 20 països diferents han participat en la IV edició de Talking Galleries a Barcelona

Durant dos dies -el 2 i 3 de novembre- Barcelona ha acollit la quarta edició de Talking Galleries, el primer congrés internacional de galerisme del món. Més de 150 galeristes, directors de firis, col·leccionistes, comissaris i artistes han participat en el simposi internacional que s'ha convertit en un referent del sector.

Una trobada de professionals en el qual s’ha compartit experiències, estratègies per a l’articulació d’una programació sòlida, com escollir la fira correcta i fins i tot l’obertura a internet del mercat de l’art. Temes que han centrat gran part d’aquesta IV edició en la qual col·labora la Fundació Banc Sabadell amb l’objectiu de fomentar la cultura.

Per al president de F.I.A.G.A (Federation of European Art Galleries Association), Adrian Raemdonck, Talking Galleries s’ha convertit “en un laboratori vital per a l’existència l’art; un autèntic diccionari que mostra la riquesa, bellesa i complexitat del treball amb l’art i els artistes“.

• Talking Galleries Barcelona Symposium_Marc Spiegler

• Talking Galleries Barcelona Symposium Fairs under Review