Els Reis reben en audiència a la Fundació per la seva distinció amb la Medalla de Plata d’Astúries

La Medalla reconeix el compromís de la Fundació amb la cultura i el talent a Astúries.

Amb motiu de la cerimònia de lliurament dels Premis Princesa d’Astúries, Felipe VI i la Reina Letizia han rebut en audiència a totes les entitats que han estat distingides amb les Medalles d’Astúries, entre elles, la Fundació Banc Sabadell qui va rebre la Medalla de Plata com a reconeixement a la voluntat i al compromís pel suport a la cultura i el talent.

La Fundació va rebre el passat 7 de setembre la Medalla pel seu compromís amb la societat asturiana en general i amb la Universitat d’Oviedo a través de beques a estudiants i programes de formació. Una vinculació amb Astúries en la qual destaquen també les ajudes a la recerca, la convocatòria anual del Premi Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica que distingeix a joves investigadors menors de 40 anys per la seva excel·lència en la investigació del coneixement econòmic, empresarial i social; així com programes de formació universitària, beques per al Banc Interamericano de Desenvolupament, programes de pràctiques d’estudiants, càtedres com les de Leonard Cohen i Ángel González o la beca d’Imagine Silicon Valley 2016, entre d’altres.

• D’esquerra a dreta: Rafael Pedregal, president de la Asociación Aspace-Asturias; Josep Oliu, president Banc Sabadell; Pedro Sanjurjo, president de la Junta General del Principat; Marcelino González, director general de Campoastur; María Cruz Fernández, presidenta Cooperativa Campoastur; Miquel Molins, president Fundació Banc Sabadell; Javier Fernández, president del Principat d’Astúries; Pilar Penedo, esposa de Rafael Pedregal; D. Felipe de Borbón, Rei d’Espanya; Isabel Castaño, vicepresidenta Cooperativa El Orrio; Dña. Leticia Ortiz, Reina d’Espanya; José Manuel Vaquero, consejero de Editorial Prensa Ibérica; Francisca Garcia, president Cooperativa El Orrio; Lourdes Mieres, filla del pintor Alejandro Mieres; Alejandro Mieres, pintor; Efrén García, fill de Laureano García; María Esther Peláez, esposa de Laureano Garcia; Guillermo Martínez, consejero de la Presidencia del Principado de Asturias.