“El més important és el que vius i com ho vius, que donis el millor de tu mateixa”, tercer dreamer d’Imagine Silicon Valley 2017

Un total de 12 Dreamers participaran de l’1 al 31 de juliol a l’Imagine Silicon Valley 2017, que se celebrarà en Sant Francisco (Estats Units). Es tracta d’un programa d’innovació disruptiva en el qual desenvoluparan projectes amb l’ajuda de mentors i experts, a més de visitar les empreses més destacades del món com Google, Facebook, Twitter, Tesia, Stanford i Berkley.

Tres joves aniran becats per la Fundació, el tercer d’ells és Rocío Fernández, estudiant d’Història a la Universitat d’Oviedo, ha obtingut la seva plaça a Sant Francisco després de ser una de les guanyadores del concurs universitari de campions del talent denominat CHAMP-U organitzat per la Universitat.

Què vas sentir en assabentar-te que eres dreamer oficial d’Imagine Silicon Valley 2017?

Emoció, alegria, sorpresa i molt orgull. Mai imagines que vas a anar allí.
Com t’imagines el teu pas pel programa?
Enriquidor. Em permetrà aprendre molt i em dóna una oportunitat de viatjar que m’il·lusiona. El més important és el que vius i com ho vius, que donis el millor de tu mateixa.
És una gran oportunitat poder estar un mes en el bressol de les empreses tecnològiques més importants del món, què objectius t’has marcat?
Aprendre el màxim que pugui. Ser millor del que he estat.
Com valores que institucions com a Fundació Balia i la Fundació Banc Sabadell donin suport al talent i aquestes oportunitats?
És increïble. La Universitat sola no pot oferir-te tantes oportunitats i aquestes iniciatives serveixen perquè puguem també donar una part de nosaltres mateixos.