Agenda cap de setmana 8 d’abril: Literatura, música, ciència i molta fotografia, propostes culturals amb la Fundació Banc Sabadell

El diumenge 10 d’abril l’Auditori de Barcelona acull la instal·lació audiovisual ‘Liquid: Speeches. Raquel García-Tomás’ a les 18:00 hores i a les 19:00 hores el concert ‘Noves perspectives globals’ de Crossinglines, una proposta que s’emmarca en el Sampler Sèries, músiques de nova creació en el qual col·labora la Fundació.

I últims dies per visitar l’exposició ‘+Humans’ al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Més de 41.000 persones han visitat durant aquest 2016 aquesta mostra que incita a reflexionar sobre els límits de l’ésser humà. Es pot visitar fins a aquest diumenge 10 d’abril.

exposicion-humanos-cccb-barcelona

Durant aquest cap de setmana, es pot gaudir de la literatura a Girona amb el Festival MOT. Més de 30 autors debaten i reflexionen sobre la literatura sota el lema ‘Vides escrites, escriure vides’. L’objectiu del MOT és aproximar els escriptors al públic lector, transmetre la idea que la literatura és important per al benestar de les persones i oferir una programació de qualitat a escala nacional i internacional.

festival-mot-girona

I per a tots els amants de la fotografia, molt recomanable és l’exposició ‘Tota Fotografia és un enigma’ del francès Michel Frizot. Es pot visitar a la seu de Foto Colectania a Barcelona fins el 21 de maig.

exposicion-michel-frizot-barcelona

A Girona, una altra de les exposicions fotogràfiques recomanades per a aquest cap de setmana és ‘Fotollibres Aquí i Ara’, una mostra que reuneix algunes de les publicacions més destacades d’aquest moviment de la fotografia i proposa a alguns dels seus autors el salt a la paret. Es pot visitar fins al 24 d’abril a la Sala Bòlit.

exposicion-fotollibres-girona

¿Quieres saber más sobre la mitología egipcia y el ritual de Osiris? La Fundación te recomienda visitar el Museo Egipcio de Barcelona y la muestra itinerante de ‘Osiris, el Dios de Egipto’. Se podrá ver hasta junio de 2016.

Icult Barcelona 08 03 2016 Reportaje Museu Egipci abre la exsposicion Osiris Dios de Egipto con piezas ineditas de la coleccion Clos FOTO VIOLETA PALAZON