‘Llegir és veure més enllà de les pàgines’, arrenca la Fira del Llibre de Sevilla

La Fira del Llibr de Sevilla 2017 arrenca amb una variada programació amb més de 200 d’activitats com per exemple presentacions, taules rodones, animacions i cuentacuentos infantils, exposicions, concerts o tallers pensats per a tot tipus de lectors i que busquen aportar una visió crítica i constructiva sobre la lectura. Sota el lema ‘Llegir és veure més enllà de les pàgines’ participaran els més destacats autors del panorama literari nacional que al costat de les centenars d’activitats fomentaran la lectura.

Des de la Fundació col·laborem amb el programa d’activitats així com en un dels actes centrals de la Fundación José Manuel Lara, l’homenatge a Miguel Hernández en el 85 aniversari de la seva mort amb la presència de la cantaora Carmen Linares, l’actor José Sacristán i l’escriptor José Luis Ferris que tindrà lloc el proper 25 de maig a les 21:00h.
Com a novetat i seguint la temàtica d’aquest any, s’engegaran accions de ‘Lectura de guerrilla’ amb l’objectiu de conscienciar al públic de la importància de la lectura, reivindicar els seus beneficis per a la societat i mobilitzar a la ciutadania perquè contribueixi en la causa.