‘La revolució del coneixement’, avui a #ForoExpertos de Factoria Cultural

Factoría Cultural, Viver d’Indústries Culturals en Matadero Madrid, organitza per tercera vegada al costat de la Fundació Banc Sabadell, un cicle de conferències que té lloc el primer dijous de cada mes al llarg de tot el 2017 a partir de les 19:30 hores. L’objectiu d’aquestes jornades és contribuir a la formació dels joves a través de professionals de primer nivell del sector cultural i innovació. La xerrada es podrà seguir en directe per streaming fent clic aquí.

Aquesta tarda Rubén Ojeda, coordinador de programes de Wikimedia Espanya (Associació pel Coneixement Lliure) que el seu objectiu és promocionar plataformes col·laboratives com Wikipedia, Wikcionario i Wikinoticias, parlarà sobre ‘Wikipedia: la revolució del coneixement’.

Wikipedia, l’enciclopèdia col·laborativa sorgida en 2001 i present en gairebé 300 idiomes, ofereix gran quantitat d’informació sota llicència lliure, accessible a tot moment, i en constant actualització. Els seus més de 40 milions d’articles (fins avui), abasten la suma de tot el coneixement humà. Aquestes característiques, entre unes altres, l’han convertit en el principal referent a l’hora de buscar informació en Internet i en la major font de coneixement de tots els temps.