L’Orquestra Simfònica del Vallès actua en el Festival de Torroella de Montgrí

Un any més, l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV) actua en el Festival de Torroella de Montgrí. Serà el proper 29 de juliol a les 22h i ho farà acompanyat del pianista Joaquín Achúcarro per interpretar tres peces de Claude Debussy ‘Prélude à l’après-midi d’un faune’, Manuel de Falla ‘Nits en els jardins d’Espanya’ i Edvard Grieg ‘Concert per a piano i orquestra en La menor, Op. 16’.

Aquest 2017, Achúcarro ofereix el que serà el seu 25º concert consecutiu en el Festival, un rècord que celebrem amb aquest concert  inaugural protagonitzat per aquest gran pianista acompanyat de l’OSV.

Més sobre la OSV

La Orquesta Sinfónica del Vallés nació en 1987 a partir de la Asociación de la Ópera de Sabadell, convertint-se en l’única orquestra simfònica d’Espanya organitzada empresarialment com a societat anònima laboral, on els treballadors són alhora els propietaris. Al llarg de l’any realitza més de 100 concerts en la ciutat de Sabadell, en el circuit d’Òpera en Catalunya, en el Palau de la Música Catalana, entre d’altres. Com a reconeixement de la seva tasca de difusió i divulgació de la música simfònica, l’OSV ha rebut diversos premis, en destaquen el Premi Nacional de Música del 1992, atorgat per la Generalitat de Catalunya, i la Medalla d’Honor 2012 de la ciutat de Sabadell.

Més sobre Joaquín Achúcarro

Joaquín Achúcarro va actuar per primera vegada al Festival de Torroella de Montgrí a l’any 1990 i des del 1993 1993 no ha fallat cap estiu a la seva cita amb el públic del Festival.

Qualificat com “un dels grans” i “un consumat artista”, el pianista bilbaí Joaquín Achúcarro ha actuat en més de 60 països i ha tocat amb més de 200 orquestres, entre les quals figuren la Filharmònica de Berlín, la Simfònica de Chicago, l’Orquestra de la Scala de Milà, la Filharmònica de Londres, la Nacional de França, la London Symphony, l’Orquestra Santa Cecília de Roma, la Filharmònica de Nova York, la Nacional de México, la City of Birmingham i totes les espanyoles. Ha actuat sota la batuta de més de 350 directors d’orquestra, inclosos noms com els de Claudio Abbado, Riccardo Chailly, Colin Davis, Zubin Mehta, Yehudi Menuhin, Seiji Ozawa i Simon Rattle.