La Fundació atorga els Premis ArtsLibris-Fundació Banc Sabadell 2016

Els llibres i edicions triats seran adquirits per la Col·lecció d’art Banc Sabadell i passaran a incorporar-se a la seva col·lecció de llibres d’artista.

El jurat especialitzat del premi Arts Libris – Fundació Banc de Sabadell 2016, reunit el passat divendres 22 d’abril en el centre Arts Santa Mònica de Barcelona, després de valorar els diferents llibres i edicions presentades, ha decidit seleccionar i lliurar el premi a 30 artistes:

Tony Amengual, De votos; Manel Armengol, 40 anys després…; Broodthaers, Tinaia 9 Box; Mery Cuesta, La Rue del Percebe de la cultura y la niebla de la cultura digital; Cristina De Middle, This is what hatred did; Antònia del Río, La biblioteca absent; Fluxus, An Anthology; Regina Giménez, L’architecture d’aujourd’hui; Cristobal Hara, El caball de Troya; Daniel Jacoby, Traducción recursiva de titulares; Pierre Leguillon, Dubuffet typographie; Sol Lewitt, Six geomètric figures and all their doublé combination; Sara MacKillop, 50 Envelope Windows; Sara MacKillop, Typewriter manual. Volumen two; Martí Manen, Take away. Exposicions per emportar; Gordon Matta-Clark, Walls paper; Esmelyn Miranda, Variaciones; Muntadas, Sites 7; Aimar Pérez Galí, Sudando el discurso; Richard PrinceMenthol Wars; Jurian Quintanas, Índago; Joan Rabascall, Costa Brava; Francesc Ruiz, Il fumetto dei Giardini; Rodrigo Sastre, Sentóse a decidir; Rodrigo Simancas, Mañanas; Rosemarie Trockel / Marcus. Steinweb  Mutter; Isidoro Valcárcel, La rendición de la hora; Eric van der Weijde, This is Not My Wife; Javier Viver, Révelations. Iconographie de la salpêtrière; Cerith Wyn Evans, Delay.

artslibris-barcelona-5

• El jurado està format per: Jaume Reus, president del jurat i director de l’Arts Santa Mònica; Miquel Molins, president de la Fundació Banc Sabadell; Glòria Domènech, directora de la biblioteca Fundació Antoni Tàpies; Antonio Alcaraz, director de la col·lecció de llibre d’artista de la Universitat Politècnica de València; Pepe Font de Mora, director de la Fundació Foto Colectania; Glòria Picazo, comissària; Clara Plasencia, responsable de publicacions del MACBA; Juan Canela, comissari; Sílvia Dauder, directora de la Galeria ProjectesSD Barcelona; Bárbara Muñoz de Solano y de Palacio, responsable de la biblioteca i centre de documentació del Museu Nacional Centre d’Art Reina Sofia.