La Fundació ha rebut la Medalla de Plata d’Astúries

Amb motiu del Dia d’Astúries, el Principat ha lliurat la Medalla de Plata a la Fundació Banc Sabadell com a reconeixement a la voluntat i al compromís per recolzar la cultura i el talent.

El Govern d’Astúries reconeix el compromís de la Fundació amb la societat asturiana en general i amb la Universitat d’Oviedo en particular, ja que compta amb una llarga trajectòria de col·laboració amb la facultat a través de beques a estudiants i programes de formació. Una vinculació amb Astúries en la qual destaquen també les ajudes a la recerca, la convocatòria anual del Premio Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica que distingeix a joves investigadors menors de 40 anys per la seva excel·lència en la recerca del coneixement econòmic, empresarial i social; així com programes de formació universitària, beques per al Banc Interamericano de Desenvolupament, programes de pràctiques d’estudiants, càtedres com les de Leonard Cohen i Ángel González o la beca d’Imagine Silicon Valley 2016, entre uns altres.
Miquel Molins, president de la Fundació, assegura que és “el millor reconeixement que es pot rebre pel treball en aquesta comunitat”.