La Fundació entrega quatre beques en el Màster d’Investigació Biomèdica Translacional del VHIR

Des de la Fundació hem entregat quatre beques a joves estudiants per la quarta edició del Màster en Investigació Biomèdica Translacional de Vall d’Hebron Institut de Rercerca (VHIR).

L’objectiu d’aquest Màster és formar joves investigadors a través de coneixements i competències científiques i metgesses per contribuir a l’èxit de la recerca biomèdica del futur. El Màster està orientat a la carrera investigadora, dóna accés al programa de doctorat i ofereix als alumnes la possibilitat d’escollir l’àrea de la biomedicina en la qual vulguin especialitzar-se i desenvolupar la seva formació i pràctiques en el laboratori.

Al final del curs, els estudiants seran capaços d’entendre els aspectes metodològics, regulatoris, logístics i ètics de la recerca traslacional i clínica, de dissenyar experiments i d’identificar les oportunitats de transferir els resultats a la indústria, i d’adquirir un coneixement profund i una visió crítica dels principals reptes que han d’afrontar els investigadors biomèdics.