La Fundació beca a 3 dreamers per participar a Imagine Silicon Valley 2017

Un total de 12 Dreamers participessin de l’1 al 31 de Juliol a l’Imagine Silicon Valley 2017, un programa d’innovació disruptiva en el qual desenvoluparan projectes amb l’ajuda de mentors i experts en Sant Francisco (Estats Units), a més de visitar les empreses més destacades del món com Google, Facebook, Twitter, Stanford i Berkley.

Des de la Fundació donem l’oportunitat a tres joves perquè participin en aquest programa intensiu d’innovació, tres becats que procedeixen d’entitats amb la qual col·laborem: Sara Carava de Fundació Balia, Alberto Álvarez de l’Escola de Música Reina Sofia i Rocío Fernández de la Universitat d’Oviedo.
Sara Caravaca, dreamer des de Fundació Balia

Amb tan sol 17 anys, Sara Caravaca, participa com a voluntària al programa ‘Conecta Mayores-Conecta Joven’ de la Fundació Balia. En uns dies prendrà rumb a Sant Francisco amb un objectiu “aprendre a ser una emprenedora, a poder desenvolupar les meves idees fins a convertir-les en realitat. En una actualitat tan tecnològica com la qual estem vivint també vull saber quins són les principals idees i objectius de les empreses tecnològiques més importants del món”.

Vídeo presentació de Sara Caravaca:

Alberto Álvarez, dreamer des de l’Escola de Música Reina Sofía

Aquest jove pianista participa al primer programa de emprendimiento i innovació musical que impulsem amb l’Escola de Música Reina Sofia i ha aconseguit una de les tres places pel seu talent i esforç. Una viatge d’oportunitats per a la música ja que assegura “la música clàssica necessita emprenedors que trobin noves fórmules per acostar-la a la societat. Iniciatives com aquesta són tota una inversió de futur. Com a afortunat en aquesta ocasió estic molt agraït a tots els que han fet possible aquesta oportunitat, que sense cap dubte, vaig a aprofitar al màxim”.

Vídeo presentació de Alberto Álvarez:

Rocío Fernández, dreamer des d’Universitat d’Oviedo

Rocío Fernández ha obtingut la seva plaça a Silicon Valley després de ser una de les guanyadores del concurs universitari de campions del talent, CHAMPU, organitzat per l’Universitat d’Oviedo. Estudiant d’Història, va mostrar una actitud proactiva i col·laborativa durant el concurs i assegura que participar en Imagine “serà enriquidor. Em permetrà aprendre molt i em dóna una oportunitat de viatjar que m’il·lusiona. El més important és el que vius i com ho vius, que donis el millor de tu mateixa”.