La Fundació Banc Sabadell ja té ‘dreamer’ per a Imagine 7 Islands 2016

Paula Álvarez és la primera dreamer seleccionada per participar al programa d'innovació turística Imagine 7 Islands. La seva plaça l'ha obtingut després de guanyar el concurs de ‘elevator pitch’ més alt del món dut a terme en el telefèric, a 3.718 metres del volcà del Teide.

En el concurs, organitzat per la Fundació Imagine, la Fundació Banc Sabadell i el Parc Científic de Tenerife, han participat 342 candidatures rebudes a través d’una convocatòria llançada en internet. La guanyadora es converteix així, en dreamer de la Fundació Banc Sabadell.

Imagine 7 Islands és un programa d’innovació per les 7 Illes Canàries en el qual participaran 12 dreamers seleccionats de concursos de talent amb l’objectiu de generar idees innovadores en el sector turístic. Un ‘viatge d’innovació’ que tindrà lloc del 3 al 17 de març de 2016 i recorrerà les 7 illes: Gran Canària, Fuerteventura, Lanzarote, La Gomera, Illa de la Palma, El Hierro i Tenerife.

Durant les dues setmanes que dura el programa, els 12 dreamers (dividits en quatre equips) comptaran amb el suport de 15 mentors i experts per resoldre els quatre reptes d’empreses i entitats del sector turístic. La Fundació Banc Sabadell recolza aquest programa amb l’objectiu d’incentivar la innovació i el talent dels més joves.

• Paula Álvarez, dreamer d’Imagine 7 Islands 2016 de la Fundació Banc Sabadell.