La Fundació Banc Sabadell participa en la VI trobada ‘Mujeres que transforman el mundo’

Rafael Pérez García, director de zona de Castella Oest, ha participat en la presentació de la VI Trobada ‘Mujeres que transforman el mundo’ que converteix un any més a Segòvia en el centre del diàleg sobre l’activisme i la lluita de les dones per la igualtat i la defensa dels Drets Humans i que se celebrarà de l’11 al 20 de març en La Cárcel_Segòvia Centre de Creació. També han participat en la inauguració l’Alcaldessa de Segòvia, Sra. Clara Luquero, la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Segòvia, Sra. Marifé Santiago i la directora de Responsabilitat Social i Sostenibilitat de la Fundació Orange, Sra. Rocío Miranda de Larra.

A més, diverses activitats des de l’art, la música i el teatre completaran aquestes jornades, de les quals també formarà part el XIII Cicle de Cinema ‘La dona creadora’.