La Fundació Banc Sabadell lliura el ‘XIV Premi Internacional Joan Guinjoan per a joves compositors’

El president de la Fundació Banc Sabadell, Miquel Molins, ha lliurat el ‘XIV Premi Internacional Joan Guinjoan para joves compositors’, organitzat per l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) amb la col·laboració de la Fundació per seguir recolzant el talent i la cultura. L’objectiu d’aquest premi i recolzar la creació actual de les noves generacions i, al seu torn, establir un marc per a la creació de noves obres de diferents tendències, estils i formacions instrumentals.

Durant l’acte, Ensemble bcn216, dirigit per Francesc Prat, ha estrenat l’obra guanyadora d’aquesta edició ‘The Arousal’, de Guillem Ponsí. En el concert, previ al lliurament del premi, també s’han interpretat obres dels alumnes del ESMUC.

L’acte de lliurament, que s’ha celebrat aquest dijous 14 d’abril a les 20:30 hores, ha tingut lloc en claustre del centre Arts Santa Mònica de Barcelona.