La Fundació Banc Sabadell aposta per nous formats musicals en la II edició del Sampler Sèries

Fins a 14 concerts formen la programació d’aquest any amb nous corrents musicals a través de la improvisació i instruments electrònics. Es tracta d’una experiència sonora diferent a Barcelona que dóna l’oportunitat de descobrir melodies creatives i singulars.

Sonia Mulero, directora adjunta de la Fundació Banc Sabadell, destaca que col·laborar amb concerts com els de Sampler Sèries és “contribuir a promocionar expressions artístiques avantguardistes per fomentar així el talent emergent dels més joves“.

Entre els artistes que passaran al llarg d’aquesta edició destaca el prestigiós compositor i artista danès,Simon Oteen-Andersen que serà l’encarregat d’inaugurar la temporada amb el seu espectacle ‘Noche Escenificada’; o el conjunt instrumental més antic de Noruega, Oslo Sinfonietta, que presentarà un programa d’orquestra de cambra i electrònica dels països nòrdics.

“una experiència sonora diferent a Barcelona que dóna l’oportunitat de descobrir melodies creatives i singulars”