La Fundació Banc Sabadell aposta per nous formats musicals en la II edició del Sampler Sèries

Barcelona vibrarà amb els nous ritmes que, un any més, acull l'Auditori amb la II Edició de Sampler Sèries, del 14 d'octubre al 3 de juny de 2016.

Fins a 14 concerts formen la programació d’aquest any amb nous corrents musicals a través de la improvisació i instruments electrònics. Es tracta d’una experiència sonora diferent a Barcelona que dóna l’oportunitat de descobrir melodies creatives i singulars.

Sonia Mulero, directora adjunta de la Fundació Banc Sabadell, destaca que col·laborar amb concerts com els de Sampler Sèries és “contribuir a promocionar expressions artístiques avantguardistes per fomentar així el talent emergent dels més joves“.

Entre els artistes que passaran al llarg d’aquesta edició destaca el prestigiós compositor i artista danès,Simon Oteen-Andersen que serà l’encarregat d’inaugurar la temporada amb el seu espectacle ‘Noche Escenificada’; o el conjunt instrumental més antic de Noruega, Oslo Sinfonietta, que presentarà un programa d’orquestra de cambra i electrònica dels països nòrdics.

“una experiència sonora diferent a Barcelona que dóna l’oportunitat de descobrir melodies creatives i singulars”
  • Agustin Fernández_Barry Guy_Photo Krzysztof Machowina

• CROSSINGLINES