La Fundació Banc Sabadell dona suport a joves amb el projecte ‘Coach Exit’ per fomentar el talent

Un projecte que incentiva i dona suport al talent jove a través de voluntaris que presten assessorament i formació. Molts d’aquests joves participants defineixen l’experiència com a enriquidora, única, productiva, il·lustrativa i molt inspiradora. La directora adjunta de la Fundació Banc Sabadell, Sonia Mulero,  el defineix com a “increïble el treball d’aquests voluntaris, el seu suport als joves en les empreses, descobrint la seva vocació amb un únic objectiu: motivar-los per continuar aprenent”.

L’acte, que es va celebrar el 14 de gener a Madrid, va reunir a més de 100 joves i voluntaris que van compartir la seva experiència durant el projecte.