La Fundació Banc Sabadell dona suport a joves amb el projecte ‘Coach Exit’ per fomentar el talent

La Fundació Banc Sabadell col·labora en el projecte Coach Exit que organitza la Fundació Exit, una iniciativa de voluntariat corporatiu que té com a objectiu millorar la empleabilidad dels més joves a través del Coaching i del Mentoring. Dues tècniques que són fonamentals per potenciar les qualitats personals i professionals.

Un projecte que incentiva i dona suport al talent jove a través de voluntaris que presten assessorament i formació. Molts d’aquests joves participants defineixen l’experiència com a enriquidora, única, productiva, il·lustrativa i molt inspiradora. La directora adjunta de la Fundació Banc Sabadell, Sonia Mulero,  el defineix com a “increïble el treball d’aquests voluntaris, el seu suport als joves en les empreses, descobrint la seva vocació amb un únic objectiu: motivar-los per continuar aprenent”.

L’acte, que es va celebrar el 14 de gener a Madrid, va reunir a més de 100 joves i voluntaris que van compartir la seva experiència durant el projecte.