L’Acadèmia La Central obre les seves portes a Barcelona i Madrid amb el suport de la Fundació Banc Sabadell

A partir del 15 de gener l’Acadèmia La Central ofereix seminaris i cursos de formació avançada en literatura, art i humanitats, així com tallers, gabinets de lectura i activitats per a la formació de joves lectors. Una iniciativa en la qual col·labora la Fundació Banco Sabadell per incentivar la cultura.

Els escenaris d’aquestes activitats seran les llibreries La Central a Barcelona i Madrid. Durant cinc mesos (de gener a maig) s’oferiran diferents propostes literàries com: ‘Taller d’escriptura potencial amb l’oulipià Pablo Martín Sánchez’; ‘Seminari en tres trobades sobre María Zambrano’ a càrrec d’Elena Laurenzi; ‘Gabinet de lectura’ amb Marta Ramonera i Molins; ‘Curs d’edició artesanal de llibres il·lustrats i autoeditats’ amb Julia Pelletier; entre d’altres.

De moment, el proper divendres 15 de gener comença La Academia a la Central de Barcelona amb ‘Literaratura de viatges’ a càrrec de Sam Abrams (de 19h a 21h).