Quilòmetres d’experiències i somnis en la Transpirenaica Social Solidària

Il·lusions, somnis i ganes de superació. Aquesta és l'essència de la Transpirenaica Social Solidària que en la seva tercera edició ha comptat amb la participació de 300 joves de diferents nacionalitats però amb un mateix objectiu: compartir i aprendre de les experiències, gaudir de la naturalesa i conèixer a persones que els han ajudat a marcar-se metes, tant personals com a professionals.

800 quilòmetres durant 42 dies que han donat per a molt. Per això, la Fundació Banc Sabadell ha volgut deixar plasmades algunes de les experiències a través d’un vídeo amb el qual es pretén mostrar la importància d’aquesta iniciativa, que fomenta en els participants les ganes de millorar el seu futur.

El president de la Fundació, Miquel Molins, destaca el “valor humà que aquests joves mostren, les ganes de lluitar pels seus somnis però sobretot l’afany d’aprendre dels altres“. Un exemple, una lliçó de vida que dia després de dies, quilòmetre a quilòmetre han compartit i demostrat.

• Trobada organitzada per la Fundació Banc Sabadell amb alguns dels participants de la Transpirenaica Social Solidària 2015 el passat 9 d’octubre de 2015 en el Palau Robert de Barcelona.