JUSTMAD7, un passeig per l’art més emergent entre els joves amb la col·laboració de Fundació Banc Sabadell

La Fira d'Art Emergent JustMad7 celebra la seva setena edició amb el suport de la Fundació Banc Sabadell amb l'objectiu de continuar fomentant l'art contemporani nacional i internacional entre els més joves. Es podrà visitar fins aquest diumenge 28 de febrer en el Col·legi Oficial d'Arquitectes de Madrid (COAM).

JustMad7 també se celebra fora dels murs del COAM i l’art urbà té presència en diferents ubicacions en els barris de Chueca i Malasaña. A més, es tracta d’una edició en la qual el número de galeries que participen han aumentat en un 50 % respecte l’any anterior, amb un total de 40 confirmades. Entre aquestes galerieses troben  Art for the Heart Foundation (Bogotà); Espacio Valverde (Madrid); Fran Reus (Palma de Mallorca); Galería Bea Villamarín (Gijón); misterpink (València); Mustang Art Gallery (Alacant) o N2 Galeria (Barcelona), entre d’altres.

FOTO JUSTMAD_2

Toda la programación en: http://justmad.es/programa-2/