Josep Oliu ha lliurat el XV Premio Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica a la Dra.Nagore Iriberri

El president de Banc Sabadell, Josep Oliu, ha lliurat el XV Premio Fundació Banc Sabadell a la Investigació Econòmica a la Dra. Iriberri, per la seva brillant trajectòria d'investigació en el camp de l'economia experimental i la teoria de jocs aplicada a l'estudi del comportament social.
L’acte de lliurament s’ha celebrat, aquest dimecres, a la seu central de SabadellHerrero a Oviedo, ha comptat amb la presència del conseller d’Ocupació, Indústria i Turisme del Principat d’Astúries Francisco Blanco, així com representants del sector econòmic, representants institucionals.
La Dra.Iriberri va subratllar que el Premi suposa “un estímul per seguir treballant” ja que “la investigació és un estil de vida i es necessita la col·laboració de les institucions” va subratllar durant el seu discurs. Durant la seva intervenció, va destacar diverses línies de la seva investigació en les quals estudia “com es comporta la gent de carn i os en situacions estratègiques i les diferències de gènere” ja que va destacar “els homes i les dones reaccionen diferents davant la competició i la presa de decisions“.
Durant l’acte, Josep Oliu, president de Banc Sabadell, va destacar el treball de la premiada ja que va assegurar “és molt important la seva línia d’investigació ja que ajuda a saber com és el comportament social dels consumidors“. A més, va subratllar que “treballs com els de la Dra.Nagore ajuden a analitzar i saber per què no funciona la política monetària“.
Després de rebre el premi, parlem amb Nagore perquè ens expliqués més sobre la seva recerca. A continuació es pot veure l’entrevista…

• Nagore Iriberri rep el Premi de mans de Josep Oliu, president de Banc Sabadell.

• Nagore Iriberri durant el seu discurs en l’acte de lliurament celebrat a Oviedo.

• Josep Oliu durant el seu discurs en l’acte de lliurament celebrat a Oviedo.