‘Imagina’t que ets un bloc de mantega que es desfà’, nova instal·lació a Espai13 de Fundació Joan Miró

La Fundació Joan Miró acull el nou cicle d’exposicions ‘Un peu afora. Expedicions i diàspores’ a l’Espai 13 fins setembre de 2017, amb la col·laboració de la Fundació Banc Sabadell. El programa proposa reflexionar sobre qüestions de pertinença, continuïtat i ruptura del model establert en l’escena artística de Barcelona.

Eva Fàbregas proposa una aproximació a la cultura material a partir d’una instal·lació embolcallant, centrada en els sentiments i la subjectivitat dels objectes de consum. La sala d’exposicions es converteix en un espai d’experimentació visual basat en les cultures del benestar, la relaxació i la meditació.

L’artista examina mitjançant un objecte escultòric, les investigacions en màrqueting a partir de les tècniques de personificació i de focus group, per tal de fer visible l’entramat de les relacions i els rituals socials.