“+Humans”, ens descobreix els límits i el futur de la condició humana

Preguntes sense respostes o no. Des d’avui i fins al 10 d’abril de 2016, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB) acull l’exposició “+Humans” convidant a reflexionar sobre el futur de l’espècia humana.

La Fundació Banc Sabadell col·labora amb aquesta exposició per posar de manifest la importància de la innovació en el nostre dia a dia. Tal com assegura el president de la Fundació, Miquel Molins, “es tracta d’una exposició en la qual es pot descobrir quin és el límit entre la nostra condició humana i les possibilitats que ens ofereix la tecnologia“.

Paral·lelament a l’exposició, el CCCB ha organitzat activitats entorn de +Humans amb l’objectiu de reflexionar cap a on anem: trobades amb els artistes, experiències de robòtica, de neurotecnologia, de realitat virtual, trobades amb biohackers, cicles de cinema i una important programació de converses i debats.

“una exposició en la qual es pot descobrir quin és el límit entre la nostra condició humana”