Gira de concerts amb l’Orquestra d’Euskadi

L’Orquestra Simfònica d’Euskadi arrenca una gira de concerts durant tota aquesta setmana, des d’avui i fins al dissabte 4 de novembre. Durant aquests dies recorreran Sant Sebastià, Pamplona, Bilbao i Vitòria sota la direcció de Robert Treviño i al piano amb Joaquín Achúcarro per interpretar el programa M.Ravel: Concert per a piano i orquestra; i D. Shostakovich: Simfonia nº 11 “Any 1905”.

-Dilluns 30 d’octubre a les 20h a l’Auditori Kursaal Auditoriuma de Sant Sebastià

-Dimarts 31 d’octubre a les 20h a l’Auditori Baluarte Auditoriuma de Pamplona

-Dijous 2 de novembre a les 20h al Teatre Principal Antzokia de Vitoria

-Divendres 3 de novembre a les 20h a l’Auditorio Kursaal Auditoriuma de Sant Sebastià

-Dissabte 4 de novembre a les 20h en el Palacio Euskalduna Jauregia de Bilbao

Més sobre l’Orquestra d’Euskadi

L’Orquestra Simfònica d’Euskadi, primera orquestra simfònica d’àmbit autonòmic a nivell estatal va ser creada en 1982. Actualment està dirigida per Robert Treviño i composta per músics de tot el món: bascos, francesos, polonesos, australians, americans, russos o romanesos. L’Orquestra ofereix més de 100 concerts per temporada distribuïts en diferents cicles i també en col·laboració amb diferents institucions musicals nacionals i internacionals.